AutoTrack lanceert actieplan voor aanpak impact corona
AutoTrack, onderdeel van Automotive MediaVentions, lanceert een actieplan om klanten door deze uitdagende tijd heen te helpen.
AutoTrack, onderdeel van Automotive MediaVentions, lanceert een actieplan om klanten door deze uitdagende tijd heen te helpen.
Bron: AutoTrack – Onderstaande info komt direct van AutoTrack!
Dit doet AutoTrack door de reeds geïntroduceerde ‘Proefrit aan huis’ en een grote consumentenactie om de verkoop te stimuleren.
Vorige week hebben we met AutoTrack ‘Proefrit aan huis’ gelanceerd. Inmiddels doen hier al ruim 350 autobedrijven aan mee en maken potentiële autokopers in korte tijd al veelvuldig gebruik van deze service. Aanmelden is nog steeds mogelijk, klik hier voor informatie en deelname.
Om de branche echt te helpen, is het volgens ons noodzakelijk dat de omloopsnelheid van de autoverkoop weer op het niveau komt van voor de uitbraak van het virus. We zien dat mensen op dit moment nog steeds zoeken naar een andere auto, maar blijven hangen in de oriëntatiefase en niet snel overgaan tot aankoop.
Zodra de richtlijnen van het RIVM dit weer toelaten, zal AutoTrack – als onderdeel van de grootste twee mediabedrijven van Nederland – haar rol pakken in het stimuleren van de (gebruikte) autoverkoop door een grote cash-en-winactie. Hierbij investeren wij zowel in prijzengeld als in een grootschalige campagne o.a. in het AD, de Volkskrant en de Telegraaf. Met deze investering van ruim € 2,5 miljoen zorgen we ervoor dat consumenten actief gestimuleerd worden om tot een aankoop over te gaan, zodat jullie weer meer transacties krijgen. Jullie ontvangen zo snel mogelijk verdere details over deze cash-en-win campagne.
Hoewel we andere partijen massaal zien besparen op media-inzet en zelfs stoppen met campagnes gaan wij juist actief door. Want ook in deze tijd zijn mensen nog steeds op zoek naar een auto, en die willen wij blijven bedienen door ze naar jullie te leiden.